ANMÄLAN & KONTAKT

 

DELTAGARPAKET – ALL INCLUSIVE

BOKA TILL SAMMA PRIS SOM 2016

SÖNDAG 15 OKTOBER – Buss Örebro-Clarion Hotel Sign, lunchmacka med dryck på resan mot Stockholm, välkomstkaffe, wrap i paus på CAFÉ ÅSIKT, logi på Clarion Hotel Sign, After Work, drink innan middagen, trerättersmiddag med vinpaket, middagsunderhållning samt After Dinner.
MÅNDAG 16 OKTOBER – Frukost på Clarion Hotel Sign, energistart för dig som vill kicka igång dagen, kaffe och hembakat, lunch med dessert samt buss Clarion Hotel Sign-Örebro.
Deltagande på föreläsningar och workshops båda dagarna.

PAKETPRIS
DUBBELRUMSPAKET: DEL I DUBBELRUM, 4 500:-/PERSON (Ej medlem i Handelskammaren Mälardalen 5 500:-/person)
ENKELRUMSPAKET: 5 000:-/PERSON (Ej medlem i Handelskammaren Mälardalen 6 000:-/person)
DELUXRUMSPAKET: ENKELRUM, 6 500:-/PERSON (Ej medlem i Handelskammaren Mälardalen 7 500:-/person)
SVITPAKET: ENKELRUM, 7 500:-/PERSON (Ej medlem i Handelskammaren Mälardalen 8 500:-/person)

 

TILLVAL

Mingelbrunch i Örebro innan avresa: 250:-/KUVERT. Från 10.00 dukar Frimis Salonger upp en härlig mingelbrunch. Ett väldigt bra sätt starta resan mot Stockholm och ett ypperligt tillfälle att börja knyta kontakter med deltagare under trevliga former.

Boka lokal för frukostmöte

Du som vill kan boka en frukost för dig och 15 exklusiva gäster mellan 07.00 och 08.30 måndagen den 16 oktober. Pris för lokal och frukostarrangemang: 5 000:-

Kontaktpunkt – utställningsplats

I CAFÉ ÅSIKT finns plats för totalt 20 deltagande företag/organisationer att profilera sig på våra Kontaktpunkter. 10 av platserna är reserverade för temapartners men andra deltagande företag och organisationer kan boka resterande 10 platser enligt principen ”först till kvarn”.
I Kontaktpunktpaketet ingår: Profilering av logotype och budskap på en 1×1 meter stor tavla som hängs från taket i CAFÉ ÅSIKT och ett ståbord (ni levererar budskap och logotype, vi tar fram tavlorna och hänger upp dem) samt marknadsföring av ert företag/organisation i samband med kickoff, Promotionmorgon, på utsikt.nu och i Handelskammarens app.
Pris per Kontaktpunkt: 5 000:-

För att boka via mail eller telefon:*

Mia Ström / 076-677 29 93 / mia@handelskammarenmalardalen.se
Mikael Wass / 070-191 85 89 / mikael@handelskammarenmalardalen.se
Bokningssupport – Jesper Granath / 070-191 85 88 / jesper@handelskammarenmalardalen.se

* OBS! Till detta event, Utsikt, finns endast 500 platser att boka. Vänta inte med din bokning. BOKA IDAG!

Besök oss på facebook

På vår Facebooksida får du snabbt tillgång till det senaste angående UTSIKT. Gilla oss där.